"פדה בשלום נפשי": חוגגים את ראש השנה לחסידות ביומיים של התעלות

בית חב"ד באר שבע נערך לציין את י"ט בכסלו – "חג הגאולה" וראש השנה לחסידות, בשרשרת אירועים מושקעת ומלאת תוכן, לגברים ולנשים. נתאחד סביב שולחנות ערוכים, ניגוני נשמה ודברי התעוררות בשתי התוועדויות מרכזיות שיתקיימו בבית חב"ד: לפרטים המלאים עיינו במודעות המצורפות